UCN er en uddannelsesinstitution, hvor grundtanken bygger på en kombination mellem teori og praksis. De studerende får hele tiden mulighed for at arbejde praktisk med det, de lærer - både i samarbejde med virksomheder og institutioner, men også i reel praktik.

Vi ved, at når vi skal kommunikere til den unge målgruppe, kan det være svært at gøre indholdet interessant. Vi tog derfor den vertikale trend til efterretning og gik målrettet efter at lave mange korte videoer med budskaber, der er nemme at afkode hurtigt på en telefon.

Med temaet “Bliv prof til det du brænder for” skabte vi, i samspil med en moderne og digitaliseret grafik, en kampagne med personlighed og sikrede dermed en stor 

sammenhængskraft på tværs af medier. Instagram Stories og Snapchat blev brugt til at skabe awareness og generere trafik til ucn.dk

Kampagnen var en kombination af outdoor, print og en større digital kampagne foldet ud på display, Facebook, Instagram Stories og YouTube.  

UCN har efter kampagnens udfoldelse haft rekord i antallet af gæster til åbent hus-arrangementer, over tre millioner eksponeringer på Facebook, 20.829 personer så 100% af videoerne og 13.000 brugere har besøgt hjemmesiden. Herudover har UCN oplevet en samlet stigning med 4% i antallet af ansøgere sammenlignet med året forinden.

Læs mere
Kunde
UCN
Kontaktperson
Mette Danmark

Vil du vide mere?

Mette Danmark

Adm. Direktør / Partner