Opgave

At indsamle flere permissions til Eniigs database af relevante modtagere af nyhedsbrevet. Sekundært at øge kendskabet til energidivisionen i Eniig.

Løsning

Gennem et stærkt koncept og co-branding med kendte brands i Jylland blev det muligt at skabe synlighed omkring værdien af Eniigs nyhedsbrev. Kampagnen blev udfoldet gennem RTB-bannere, Googles displaynetværk og ikke mindst Leads Ads på Facebooks annoncenetværk.

Resultat

Flere end 10 millioner visninger af vores målrettede budskaber, flere end 15.000 personer besøgte websitet og 20 varianter af leads ads generede samlet set 5.606 nye permissions til Eniigs nyhedsbrev gennem kampagnen, der forløb over halvanden måned. Helle Pasgaard, Marketing Manager ved Eniig: Clienti er lykkedes med opgaven for os med stor tilfredshed. Vi ved, at vores produkt er lavinteresse for mange danskere, så opgaven med at få folk i tale er svær. Ved at ændre tilgangen til opgaven har Clienti og vi i fællesskab formået at skabe stor effekt sammenlignet med tidligere tiltag, hvor samme målsætninger har været i fokus.