Som en udefrakommende faktor har COVID-19 haft en enorm indflydelse på købsadfærden. Vi er helt overbeviste om, at købsadfærden post-corona vil tage en ny form, ligesom vi så det med Finanskrisen i 2008. Vi dykker ned i ”hvad der lige skete”, ”hvad der kommer til at ske med købsadfærden” og ”hvad vi anbefaler dit brand og kommercielle forretning at gøre”.

Du vil få en gennemgang af COVID-19's fem faser, som er selve arnestedet for købsadfærden, der muterer. Vi fremhæver de mekanismer i købsadfærden, som vil få betydning – og sluttelig giver vi vores bud på, hvordan dit brand eller kommercielle forretning kan navigere og omfavne den nye købsadfærd. Den nye normale. Bliv helt skarp på de markører, du og din virksomhed skal holde for øje, men også på, hvordan brandet og den kommercielle forretning kan tage denne viden til indtægt.

Videoen henvender sig til CMO’s, CCO’s, marketings- og kommunikationsansvarlige samt andre med interesse for købsadfærd og kommercielle forretninger.

Hvad får du med herfra?

  • Gennemgang og indblik i arnestedet for mutationen af købsadfærd
  • Indsigt i de seks mekanismer, som er omdrejningspunkterne i den nye købsadfærd
  • 10 konkrete bud på, hvordan du og din virksomhed kan omfavne den nye købsadfærd og tage de muterede behov og prioriteringer med ind i brandingen og den kommercielle forretning
  • Eksempler fra andre brands på at tilgå de 10 bud

Agenda

  • Hvorfor alle virksomheder og brands bliver ramt og skal tilpasse sig
  • Gennemgang af COVID-19s fem faser
  • De seks mekanismer i den nye købsadfærd
  • 10 bud og 10 konkrete eksempler

 

Denne video er tilknyttet en artikelserie, som du kan læse her:

Interesseret?

Få tilsendt link til videoen

For yderligere info

Michael Rode

Commercial and Client Service Director