Gennem datadrevet annoncering på tværs af Facebook, Instagram, LinkedIn og Google har vi fokus på at sikre sammenhængen mellem marketing og salg ved indsamling af leads med høj kvalitet. Vi gennemgår, hvordan vores full funnel-framework fungerer som vækstmotor for salgsafdelingen og kommer med konkrete cases. 

Webinaret henvender sig til salgs- og marketingansvarlige i B2B-virksomheder. 

Hvad får du med herfra? 

  • Indsigt i, hvordan vores digitale marketing-tilgang finder potentielle kunder til din forretning
  • Inspiration til at sætte strøm til dine egne leadgenereringsaktiviteter igennem konkrete cases

Agenda:

Digital Marketing som leadgenerator
  • Hør, hvordan marketing kan spille en aktiv og strategisk rolle i salgsafdelingens leadgenerering 

Case-præsentationer

  • Hvordan bruger man sociale medier til at skabe leads i håndværkersegmentet? 
    Case: Knauf.dk 
     
  • Hvordan får man succes med gated content på tværs af industrier? Og hvordan åbner man nye markeder?
    Case: CUBIC.eu

Q&A's

  • Her stiller vi skarpt på jeres spørgsmål og giver jer nogle råd med på vejen
     

Få tilsendt oplægget fra webinaret