COVID-19 har accelereret væksten online, og det har således aldrig været vigtigere, at virksomheder får det maksimale ud af deres digitale marketing-budgetter.

På dette webinar gennemgår vi, hvordan digital marketing kan hjælpe med at forløse jeres forretningspotentiale i 2021. Med udgangspunkt i konkrete cases giver vores team af specialister deres bud på, hvordan effektiv marketing og branding udføres på tværs af digitale kanaler.

Du vil få hands-on erfaringer med fra vores specialister, der dagligt rådgiver og eksekverer for vores kunder på tværs af Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat, Pinterest og YouTube. Vi tager dig med ind i maskinrummet og præsenterer dig for alt lige fra vores strategiske tankesæt til eksekvering af kampagner, der tager højde for et setup med multiple touchpoints. Bliv også klogere på, hvorfor det kreative niveau bliver endnu vigtigere i 2021.

Som en udefrakommende faktor, har COVID-19 haft en enorm indflydelse på forbrugernes adfærd i løbet af 2020. Vi tager de lange briller på og tager dig igennem, hvorfor og hvordan digital marketing får en (endnu) større betydning i forhold til at forløse jeres forretningspotentiale i 2021.

Webinaret henvender sig til CMO’s, CDO’s, marketingansvarlige og andre med interesse for digital marketing.

Hvad får du med herfra?

  • Indblik i vores tankesæt, der tager højde for hele marketingtragten
  • Konkrete metoder til, hvordan I kan gribe jeres digital marketing strategi an
  • Indsigter fra konkrete cases
  • Råd til opsætning af kampagner og udformning af content 

Agenda

  • De digitale muligheder i 2021
  • Fra brandstrategi til eksekvering
  • Gennemgang af relevante cases
  • Hvorfor digital marketing ikke kan fungere uden godt content

For yderligere info

Lasse Juhl

Head of Digital Marketing

Se webinaret eller få tilsendt oplægget