Aalborg den 27. november 2018
Aarhus den 28. november 2018

Strategisk tilgang til Social Media i en verden i konstant forandring - Er du interesseret i at høre mere omkring Social Media fra en strategisk vinkel? Så tilmeld dig dette seminar.

 

Agenda:

08:45 – Check in. Croissanter. Coffee.

09:00 – Velkommen

Fra brandstrategi til socialstrategi
Strategisk Direktør Charlotte Liendgaard fortæller,
De fleste virksomheder har fået sat retning for deres brand igennem deres brandstrategi, men hvordan får du konverteret din brandstrategi ud til en Social-Media-strategi, som både arbejder på brandets og mediets præmis?

Case: Earth Control
Konsulent Charlotte Meyer Christiansen fortæller,
Hør, hvordan Earth Control er gået fra en overordnet brandstrategi til en Social-Media-strategi, og hvordan de dagligt drifter deres social.

Pause. Emails. Mere kaffe.

Trends indenfor social frem mod 2019
Head of Digital Marketing Lasse Juhl fortæller,
I 2019 kan Facebook fejre 15-års fødselsdag. De er (stadig) størst, men absolut ikke alene på scenen. Derfor kigger vi frem mod 2019 og vurderer en række Social Media platforme; hvad de kan, og hvornår det giver mening for jer at bruge dem.

Cases: De bedste resultater på forskellige medier
Head of Digital Marketing Lasse Juhl fortæller,
Vi tager dig igennem en række forskellige cases på Facebook, Instagram og Snapchat, hvor resultaterne taler sit eget sprog.

Ca 11:30 – Afrunding. Spørgsmål. Tak for i dag.

 

Seminaret henvender sig til CMO'er, marketingdirektører- og chefer.

Bemærk, at nogle af indlæggene også bliver præsenteret på andre af vores seminarer.

SEMINARET ER BLEVET AFHOLDT

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så vi kan holde dig opdateret om lignende events i fremtiden.