Den digitale udvikling skaber ny adfærd og nye vaner hos kunderne, men også nye effektive muligheder for at tiltrække og fastholde dem. Det er inbound marketing, leadgenerering og automation alle udtryk for. 

De indeholder hver for sig forskellige perspektiver, men fælles er det skarpe fokus på at transformere dit content til salg, leads og brandloyalitet via systematisk indsamling og udnyttelse af data.

Målet er ikke at sælge up-front, men – med al den viden, som vores data giver – at opbygge en tæt og troværdig kunderelation. Det betyder, at vi på tværs af medier og kanaler hjælper dig med at skabe automatiserede processer og struktureret content, der gør, at dine kunder føler sig hørt, mødt og forstået. Det kan være i form af kunde- og loyalitetsprogrammer, e-mail marketing, blogs og white papers.

Uanset hvordan du tilgår disse muligheder, får du hos Clienti effektive redskaber, der er med til at sikre dig et fortløbende og resultatskabende engagement i dit brand. Vi kan hjælpe dig med både udviklingen af din inbound-strategi samt eksekveringen af den.

Sådan arbejder vi.

Vil du høre mere om inbound og automation?

Gå til kontakt