Hvordan skaber vi en digital platform, der kan præsentere og sælge mere end 67.000 forskellige reservedele, samtidig med at den skal fungere som en effektiv leadgenereringsmotor for en international salgsorganisation?
Denne opgave blev vi stillet af AGITO Medical, der er en del af den multinationale elektronikkoncern, Philips. Virksomheden, der har hovedkontor i Danmark og datterselskaber i Frankrig og Holland, sælger og udlejer brugt hospitalsudstyr som CT- og MRI-scannere til hospitaler, klinikker og distributører rundt om i verden.
En integreret digital løsning
Med udgangspunkt i AGITO Medicals ambitioner om at stå stærkere på det internationale marked for brugt hospitalsudstyr, har Clienti hjulpet med at skabe en stærk integreret digital platform. Der er udviklet en ny visuel identitet, der er med at til at differentiere dem i et marked, som er kendetegnet ved at være generisk i måden at kommunikere på. På den kommercielle front er der skabt en digital løsning, som er med at understøtte målgruppernes kunderejse og fungerer som leadgenereringsmotor for salgsorganisationen.
Umbraco som CMS-platform
Fra AGITO Medicals side havde man et ønske om at digitalisere nogle af de administrative opgaver, som udgjorde en stor del af marketingafdelingens hverdag. Det var opgaver som produktoprettelser, vedligehold af produktinformationer og ikke mindst arbejdet med kontinuerligt at oprette datasheets. Med Clientis Umbraco-løsning og med udvikling af specialfunktionalitet blev der skabt en løsning, som, udover at generere nye kunder, også har gjort dagligdagen nemmere for AGITO Medicals marketingafdeling.
Besøg agitomedical.com
Effektiv søgning i blandt tusindvis af reservedele
Når en CT- eller MRI-operatør står og mangler en reservedel til scanneren, skal vedkommende hurtigt, nemt og bekvemt kunne søge en ny reservedel frem. Her er tilgængelighed et nøgleord. Derfor har Clienti specialudviklet en søgefunktion, der gør det nemt for målgruppen at finde den rette reservedel både på websitet, men også hvis der søges på reservedelsnummer på Google.
Integration til eksterne systemer
Med over 67.000 reservedelsnumre fra forskellige eksterne systemer, skal der være styr på produktdataene, så målgruppen kan finde de nøjagtige reservedele. For at sikre en optimal styring af disse produktdata hentes alle disse ind i Umbraco, så der kun skal vedligeholdes ét sted.
Produktfiltrering guider kunden
Ét af AGITO Medicals forretningsben er udlejning af hospitalsudstyr, og for at guide den potentielle kunde henimod det rette valg af udstyr, har Clienti udviklet en filtreringsløsning, der ud fra parametre som system, brand, opstillingsvarianter fremviser det udstyr, som er på lager.