Cases
Præcis hvad du forestillede dig dit brand kunne være, og mere til. Herunder finder du vores cases. Brug filteret til at finde det du søger.
Cembrit - Custom Built Thinking
Clienti hjælper Cembrit til øget kendskab og med skabe leads til Cembrits konsulenter.
SellmerDiers
Clienti hjælper Danmarks 3. største sædbank med at rekruttere nye donorer og sælge sæd i hele Europa
CBRE Intego
CBRE Intego kom til Clienti, da man havde brug for at få struktur på den fremtidige kommunikation og samtidig få styrket den visuelle identitet. Resultatet af dette arbejde blev implementeret på et nyt website.
Aalborg Fyrværkerifabrik
Ti års samarbejde om at markedsføre fyrværkeri til danskerne. Alt fra strategi, koncept, design, website over til eksekvering på TV og digitale medier.
Ringkjøbing Landbobank
Kontinuerligt samarbejde om private banking-, erhvervs- og privatkundekampagner med fokus på komplet, digital udfoldelse.
PAVA
Fokus på at skabe sammenhængskraft på tværs af kædens markedsføring og samtidig tiltrække kunder til de over 50 lokale PAVA-centre.
ØnskeBørn Årskampagner
Udvikling af koncept til kædens samlede årskampagner med øje for at pakke de taktiske budskaber eventyrligt ind.
SACKit - CHARGEit
Udvikling af B2C-kampagnekoncept samt digitale marketingaktiviteter, der understøtter produktlanceringen af den trådløse mobiloplader, CHARGEit.
Green Hub Denmark
Udvikling af navn, identitet, website og film for det offentlige-private selskab, hvis formål er at skabe den bedste platform for grøn vækst i verdensklasse.
Flyt til Holstebro
Udvikling og eksekvering af brandingkampagne på sociale medier, som har til formål at øge kendskabet og interessen til Holstebro og dermed få flere til at flytte til kommunen.
Dansk Center for Organdonation
Udvikling af ny identitet og nyt website, der skal få danskerne til at tage aktiv stilling til organdonation.
AGITO Medical
Udvikling af nyt website og identitet, der skal være med til at skabe flere leads og samtidig understøtte AGITO Medicals internationale vækst.
ØnskeBørn Branding & Identitet
Revitalisering af brandet, der skal favne bredt fra 26 butikker over til et online univers, hvor kernekunden researcher mere end nogensinde. Vi har taget hånd om forretningen fra a-z.
Arctic Group
Udvikling af kommunikationsplatform og identitet, der skaber retningen for Artic Groups fremtidige go-to-market aktiviteter og dermed den fortsatte vækst.
Timberman
Udvikling af ny identitet og tilgang til forbrugermarkedsføringen med det formål at styrke produkternes fremtoning og brandets position overfor forbrugeren.
SACKit - ROCKit
Udvikling af international B2C-kommunikationsplatform, go-to-market indsatser og digital markedsføring af ROCKit in-ear headphones.
Port of Aalborg
Udvikling af brandstrategi, identitet, kommunikationsplatform samt website, der skal underbygge transformationen fra regional havn til et internationalt erhvervsområde og logistikcenter.
ATOP
Workshops og markedsresearch danner grundlaget for udvikling af en international B2B brandstrategi, ny identitet, website og brandfilm, der positionerer ATOP i et hårdt konkurrencepræget marked.
Asetek
Udvikling af international brandidentitet og profil samt co-branding strategi der anvendes i samarbejdet og markedsføringen med nogle af verdensførende computerbrands.
HOWE
Udvikling af international brandstrategi, kommunikationsplatform der er foldet ud på nyt website, i brand- og produktfilm samt i en go-to-market strategi, der har fokus på SoMe-markedsføringen.
Cembrit Holding
International rebranding med udgangspunkt i ny identitet og kommunikationsplatform der sammen med bl.a. brandfilm og nyt website er med til at cementere virksomhedens europæiske position.
Earth Control
Udvikling af et B2C kommunikations- og kampagnekoncept der, med udgangspunkt i omfattende målgruppeanalyser og en stærk SoMe-indsats, skal styrke brandets position inden for fødevarer.
Aalborg Renovation
Udvikling af et offentlig kampagnekoncept der via offline og online indsatser skal være med til at informere aalborgenserne om en ny sorteringsordning.
Bjerringbro
Udvikling af bosætningskampagne der, via online og offline marketingaktiviteter samt happenings, skal ændre opfattelsen af Bjerringbro fra jævn provinsby til et midtjysk smørhul med internationalt format.
Tivoli Friheden
Udvikling af nyt website og digitale marketingaktiviteter rettet imod såvel B2C- som B2B-segmentet har bl.a. løftet webshopomsætningen med 65%, øget antallet af sæsonkortholdere med 25% og ikke mindst været med til at sætte gæsterekord ved flere events.
HedeDanmark
Markedsundersøgelse samt udvikling af international brandstrategi og brandarkitektur der samler virksomhedens forretninger og aktiviteter på tværs af lande. Opdateret visuel identitet, webdesign og kommunikation, der styrker brandpositionen.