Cases
Præcis hvad du forestillede dig dit brand kunne være, og mere til. Herunder finder du vores cases. Brug filteret til at finde det du søger.
SACKit - CHARGEit
Udvikling af B2C-kampagnekoncept samt digitale marketingaktiviteter, der understøtter produktlanceringen af den trådløse mobiloplader, CHARGEit.
Green Hub Denmark
Udvikling af navn, identitet, website og film for det offentlige-private selskab, hvis formål er at skabe den bedste platform for grøn vækst i verdensklasse.
Flyt til Holstebro
Udvikling og eksekvering af brandingkampagne på sociale medier, som har til formål at øge kendskabet og interessen til Holstebro og dermed få flere til at flytte til kommunen.
Dansk Center for Organdonation
Udvikling af ny identitet og nyt website, der skal få danskerne til at tage aktiv stilling til organdonation.
AGITO Medical
Udvikling af nyt website og identitet, der skal være med til at skabe flere leads og samtidig understøtte AGITO Medicals internationale vækst.
Arctic Group
Udvikling af kommunikationsplatform og identitet, der skaber retningen Artic Groups fremtidige go-to-market aktiviteter og dermed den fortsatte vækst.
Timberman
Udvikling af ny identitet og tilgang til forbrugermarkedsføringen med det formål at styrke produkternes fremtoning og brandets position overfor forbrugeren.
SACKit - ROCKit
Udvikling af international B2C-kommunikationsplatform, go-to-market indsatser og digital markedsføring af ROCKit in-ear headphones.
Port of Aalborg
Udvikling af brandstrategi, identitet, kommunikationsplatform samt website, der skal underbygge transformationen fra regional havn til et internationalt erhvervsområde og logistikcenter.
ATOP
Workshops og markedsresearch danner grundlaget for udvikling af en international B2B brandstrategi, ny identitet, website og brandfilm, der positionerer ATOP i et hårdt konkurrencepræget marked.
Asetek
Udvikling af international brandidentitet og profil samt co-branding strategi der anvendes i samarbejdet og markedsføringen med nogle af verdensførende computerbrands.
HOWE
Udvikling af international brandstrategi, kommunikationsplatform der er foldet ud på nyt website, i brand- og produktfilm samt i en go-to-market strategi, der har fokus på SoMe-markedsføringen.
Cembrit Holding
International rebranding med udgangspunkt i ny identitet og kommunikationsplatform der sammen med bl.a. brandfilm og nyt website er med til at cementere virksomhedens europæiske position.
Earth Control
Udvikling af et B2C kommunikations- og kampagnekoncept der, med udgangspunkt i omfattende målgruppeanalyser og en stærk SoMe-indsats, skal styrke brandets position inden for fødevarer.
Aalborg Renovation
Udvikling af et offentlig kampagnekoncept der via offline og online indsatser skal være med til at informere aalborgenserne om en ny sorteringsordning.