Cembrit Holding
Ny identitet og brandplatformSom en del af koncernens øgede fokus på facadeplader som forretningsområde, herunder opbygningen af en ny, stor facadeproduktion, fik Clienti til opgave at rebrande Cembrit Holding internationalt. Opgaven betød blandt andet en ny brandidentitet og kommunikationsplatform, der cementerer Cembrits konkurrencekraft på tværs af Europa.
Cembrit er en af Europas førende virksomheder inden for udvikling og produktion af byggematerialer af fibercement. Men der skal mere end solide produkter til at differentiere sig på et internationalt konkurrencepræget marked, hvor det meste handler om materialer og tekniske specifikationer.
Med udgangspunkt i Cembrits DNA og historie skabte vi platformen
Building Better Days, som danner grundlag for den nye identitet og platform.
Clienti har ud over at skabe hele platformen og identiteten, stået for udvikling af alle lanceringsmaterialer, brandfilm samt nyt website. Desuden er det vores inhouse fotograf, Nils Krogh og team, der står bag alt billedmateriale, der er taget rundt omkring på Cembrits lokationer i Europa.