LiqTech er en førende international virksomhed, der med deres teknologi og produkter inden for vand- og luftrensning er med til at sikre, at verdens ressourcer strækkes længere og bruges bedre for en mere bæredygtig fremtid for planeten.
Gennem en årrække havde Liqtech erhvervet sig flere forretningsområder med afsæt i bæredygtige løsninger på miljømæssige udfordringer. Denne vækst krævede en revitalisering af brandets kommunikationsplatform og visuelle identitet.
Clienti fik i samarbejde med LiqTech til opgave at sætte en retning, der positionerer LiqTech som en dynamisk vidensvirksomhed med fokus på det globale marked og den grønne omstilling.
Deres teknologi og produkter sikrer effektiv og bæredygtig rensning af vand og luft og LiqTechs nye kommunikationsplatform udspringer af deres bæredygtige agenda og vision om at bidrage med løsninger på klimaudfordringerne, hvilket tydeliggøres og styrkes gennem det nye pay off "Improving our future".
Visuelle elementer
Den visuelle identitet trækker på LiqTechs internationale og moderne profil samt deres engagerende og signifikante arbejde med rensning af vand og luft. Farver og grafikker udspringer fra elementerne vand og luft, og i udviklingen af de primære identitetsmarkører spiller den maritime og grønne dagsorden en vigtig rolle som overordnet retningslinje.