Clienti bygger brandpositioner,
der skaber resultater
Som kunde hos Clienti er du del af et hus af erfaring og specialkompetencer, der i effektivt samspil styrker din virksomheds konkurrenceevne og markedsposition.
Vi forstår og skaber sammenhæng mellem jeres forretningsstrategi, interne værdier og kultur og jeres kunders- og markedets opfattelser og behov, på tværs af touch points og medier. Og vi hjælper med at sætte retningen for jeres virksomhed og brand.
Clienti er et integreret brandbureau
Du kan kalde os et reklamebureau, et digitalt bureau eller et marketingbureau – selv kalder vi os for et integreret brandbureau.
Vi har samlet alle de specialkompetencer, der kræves for at bygge stærke brands, og vi er med jer i alle faser. Fra analyse over etablering af brandets unikke platform, kommunikationskoncepter og kampagner. Til eksekvering gennem spændende og involverende go-to-market indsatser på tværs af touch-points, målrettet alle relevante målgrupper. Vi har et stærkt og kontinuerligt fokus på kreativitet, og vi er i front teknologisk og digitalt.
Vi har et stærkt team af folk indenfor webudvikling samt digital marketing.
Hos Clienti sætter vi os altid ind i jeres virksomhed og jeres forretningsmæssige mål ligegyldigt hvilke opgaver vi løser. Vi arbejder på tværs af alle specialekompetencer – både internt, med jeres afdelinger og eventuelt andre samarbejdspartnere. Fordi vi ved, at det er styrken ved at se tingene i sammenhæng og kommunikere konsistent på tværs af touch-points, der for alvor skaber resultater.
Vi er nysgerrige og videnssøgende på jeres vegne. Og ikke så lidt ambitiøse. For os handler det om at skabe resultater i fællesskab. Når I kommer til os, bliver I mødt med et smil. Og med en professionel ydmyghed overfor både jeres virksomhed og den aktuelle opgave. Hos Clienti drejer det sig om jer.
Erfaring og kompetencer
At bygge et brand kræver sit hold. Af stærke, individuelle spillere, der behersker samtlige discipliner fra analyse til eksekvering. Spillere, som ved, at det ikke er hver for sig, men i samarbejde, man skaber succes, og som brænder for at skabe kreative og digitale løsninger. Og vi har tilsammen masser af erfaring. Men erfaring er ikke kun et spørgsmål om antal år på CV'et. Erfaring er i lige så høj grad et spørgsmål om at lære undervejs, at blive klogere, at indse og erkende egne begrænsninger. Så når du møder Clienti, møder du et hold af mennesker, der kan sætte tingene i perspektiv, trække på erfaringer og involvere andre for at styrke den samlede løsning for dig og din virksomhed.
Imagepartners
Clienti er en del af +Imagepartners Group, som er en gruppe af uafhængige bureauer på tværs af Europa, hvilket giver os en stærk repræsentation på alle større europæiske markeder og i USA. Og især på det skandinaviske marked, har vi et stærkt og integreret samarbejde bureauerne imellem.
Alle bureauer i gruppen har en stærk kerne af strategiske, konceptuelle og digitale kompetencer, som både hjælper os til at understøtte vores internationale kunder og sikrer os adgang til indsigter på de enkelte markeder. Gruppen deler løbende viden på tværs og har månedlige møder for at sikre samarbejdet på tværs.
Sådan arbejder vi
Analyse – at have fundamentet i orden
Jo mere, man ved, jo bedre er man i stand til at tage de rigtige beslutninger. Med en grundig research og analyse får man de indsigter, der leder til en effektiv strategisk proces - og fundament for den senere indsats. Her taler vi om kortlægning af markeder, konkurrenter, kunderejser og afgørende tendenser – og ikke mindst om evnen til at formulere og stille de rigtige spørgsmål. Vores mål er at tegne det mest objektive billede af situationen, gøre det komplicerede simpelt og forståeligt, så indsigterne og resultaterne kan bruges operationelt – og af alle.
Strategi – at sætte en retning
Det kræver en strategisk tilgang at skabe et stærkt brand. At vi sammen definerer jeres konkurrencekraft og hvilken markedsposition, i vil indtage – og at vi herudfra differentierer den fra jeres konkurrenter. Strategien er den overordnede plan for, hvor I skal hen, og hvordan vi sammen får jer i mål – det, der sætter den fremtidige retning for jeres brand. Den hjælper med at holde fokus og prioritere indsatserne, hvad enten vi taler forretningsstrategi, brand strategi, digital strategi, kommunikationsstrategi, go-to-market strategi eller social strategi.
Kreativitet – at skabe noget der er værd at tale om
For os er det afgørende, at kreativiteten er relevant og funderet i indsigter og et grundlæggende strategisk arbejde. Det bliver tingene hverken tørre eller kedelige af. Tværtimod vil I opleve, hvor nemt det er at overraske, underholde, pirre, fryde, provokere og bevæge, når man er vedkommende – når dem, man kommunikerer med, kan se idéen.
Eksekvering – at føre noget rigtigt ud i livet
En strategi giver først mening, når den føres ud i livet og indfrier de tiltænkte mål. Her spiller eksekveringen en afgørende rolle. Produktion og distribution af film, foto, print, udvikling af websites og content til sociale medier, interne kick-offs, opsætning og styring af digitale kampagner skal sidde lige i skabet, hver gang – og styres effektivt og professionelt i relation til både leverandører og medier. Så både niveauet og budgetterne holder.