ATOP udvikler og producerer optiske transceivere, som afsættes over hele verden. Virksomheden har salgskontorer i USA, Italien, Danmark og Kina, og al produktion foregår på ATOPs topmoderne produktionsfaciliteter i Kina.

Det globale marked er domineret af udbydere, der fokuserer udelukkende på tekniske specifikationer, og som kunde er det svært at differentiere de enkelte producenter fra hinanden, da alle udbydere stort set er ens positioneret på markedet.

Gennem workshops og research af markedet har vi sammen med ATOP defineret virksomhedens fremtidige brandstrategi og ønskede markedsposition. I et konkurrencelandskab med distante udbyder har vi skabt en retning for ATOPs fremtid, hvor vi i højere grad positionerer virksomhedens menneskelige tilgængelighed, kompetencer og vilje til at samarbejde med kunderne. Denne brandplatform er indtil videre udfoldet i en ny visuel identitet, digital tilstedeværelse, brandfilm samt ikke mindst nyt payoff - Let´s make it personal - der sætter vores intentioner for samarbejde helt i front.

Læs mere
Kunde
ATOP
Kontaktperson
Charlotte Liendgaard Vigh

Vil du vide mere?

Charlotte Liendgaard Vigh

COO / Partner