Kategorisering

 

I kommunikationen på produktniveau har vi arbejdet med kategorisering for at gøre det nemt for forbrugerne at navigere. Derfor er hudplejeprodukterne nu opdelt i fem serier markeret med hver sin farve. Samtidig har vi prioriteret og forenklet kommunikationen af ingredienser og virkning. Nu fremhæves de mest særlige eller mest virksomme planter, blomster eller bær samt deres naturlige effekt. Således sikres alle hudtyper den kærligste pleje og mest effektfulde virkning.

Emballage

 

Mellisas nye emballagedesign skiller sig på hylderne ud med farver, varme og blomster, der sikrer en tydelig sammenhæng til de rige, nærende planteingredienser indeni tuberne og krukkerne. Det, du ser, er det, du får – enkelt, farverigt og moderne kvalitetshudpleje. En lille, men effektfuld detalje er mærkaterne ovenpå lågene. Nu står Mellisas produkter frem – lige meget om de står øverst eller nederst på hylden i butikken eller på badeværelset.

Vil du vide mere?

Charlotte Liendgaard Vigh

COO / Partner