Mellisa
Mellisas produkter laves med rig viden om planter, blomster og bærs virksomme aktiver, samt hvordan de på naturligste vis plejer, beskytter og genopbygger huden. I samarbejde med forskere og biokemikere fra Danmark og udlandet har Mellisa gjort det til deres vision at formulere avanceret hudpleje med økologiske ingredienser til en rimelig pris, så flest muligt kan opleve en hud i naturlig balance.
Flere og flere får øjnene op for det gode ved naturlig, økologisk hudpleje. Markedet indenfor hudpleje vokser og udvikler sig konstant; nye brands, ny viden, hypede ingredienser, nye produkter og trends. Væksten og interessen for området stiller løbende nye og større krav. Clienti fik, i samspil med Mellisa, til opgave at styrke positionen i markedet og sikre synlighed ude på hylderne og på sociale medier. Det er kommet til udtryk i Mellisas nye kommunikationsunivers, ’Det bedste fra naturen til dig’, der bygger på Mellisas filosofi samt markedsanalyse og -indsigter. Alle inviteres nu indenfor i Mellisas verden af blomster, planter og økologi.
Kategorisering
I kommunikationen på produktniveau har vi arbejdet med kategorisering for at gøre det nemt for forbrugerne at navigere. Derfor er hudplejeprodukterne nu opdelt i fem serier markeret med hver sin farve. Samtidig har vi prioriteret og forenklet kommunikationen af ingredienser og virkning. Nu fremhæves de mest særlige eller mest virksomme planter, blomster eller bær samt deres naturlige effekt. Således sikres alle hudtyper den kærligste pleje og mest effektfulde virkning.
Emballage
Mellisas nye emballagedesign skiller sig på hylderne ud med farver, varme og blomster, der sikrer en tydelig sammenhæng til de rige, nærende planteingredienser indeni tuberne og krukkerne. Det, du ser, er det, du får – enkelt, farverigt og moderne kvalitetshudpleje. En lille, men effektfuld detalje er mærkaterne ovenpå lågene. Nu står Mellisas produkter frem – lige meget om de står øverst eller nederst på hylden i butikken eller på badeværelset.