Siden 1974 har PAVA udviklet og produceret materialer til undervognsbehandling og rustbeskyttelse, og i dag findes der over 50 PAVA Centre i hele Danmark, hvilket gør kæden til den største inden for branchen. PAVA har gennem øget digitalisering styrket kædens kommunikation de seneste par år, hvilket har sikret en større synlighed på flere touch points med mulighed for at ramme målgruppen med relevant viden om vigtigheden i at rustbeskytte sin bil - og helst med PAVAs produkter. 

For at sikre sammenhængskraft i kædens markedsføring - fra hovedkontor ud til de enkelte PAVA Centre - har Clienti i 10 år serviceret alle kommunikationskanaler med ongoing kommunikation på både brand- og taktisk niveau samt afvikling af kampagner i løbet af året. 

 

Branding har været en vigtig driver til at styrke den i forvejen stærke position i markedet og den imponerende kendskabsgrad, som PAVA har opbygget siden 1974. Samtidig har målet været at sikre en stærk lokalforankring af vores indsatser, således marketingindsatsen konverteres til kunder i butikken i de lokale centre.

Vi har leveret alt fra POS-materialer, prislister, brochurer, printannoncer, film og radiospots over til det mere digitale i form af et fuldt setup på Facebook og særligt Google med online tilstedeværelse af 56 lokale centre, der skal sikre bookinger og trafik til centrenes egne websites. Der er altså tale om opsætning af helt unikke digitale spor og budskaber, der skal vises helt fra Hillerød til Hjørring.

Læs mere
Kunde
PAVA
Kontaktperson
Rasmus Risbjerg

Resultater

Vi har de sidste fem år skabt over 300.000 kliks til hjemmesiden samt flere end 30.000.000 visninger på tværs af hele Danmark - særligt i nærheden af de over 50 centre. Vi har skabt et utal af visninger på offline materialer og fået flere end 1 million unikke danskere til at lytte til vores radiospots. Alt sammen har været med til at sikre PAVAs markedsposition i en branche, der er mindre end for ti år siden. 

Vores position som ”den originale” inden for rustbeskyttelse er for os rigtig vigtig at værne om. Det langvarige samarbejde med Clienti har helt klart været en vigtig parameter i vores succes. De har gennem årene været med til at sætte den brandstrategiske dagsorden, men lige så vigtigt har de været med til at sikre et stærkt forretningsmæssigt fundament for vores mange lokale centre."

Tanja Kristensen, Marketingchef hos PAVA Produkter A/S

Vil du vide mere?

Rasmus Risbjerg

CCO / Partner