Port of Aalborg
Port of Aalborg henvendte sig til Clienti, fordi man havde besluttet sig for et nyt website. Man var bevidste om, at websitet ”kun” var en platform, og at man manglede at få bygget fundamentet til den historie, som skulle positionere deres brand; som ikke bare et intelligent logistikcenter, men også en af de mest interessante og nytænkende erhvervs–parker i Norden. Så vi startede et andet sted end med ”teknikken”; nemlig med fortællingen om, hvem Port of Aalborg var, og hvilken indflydelse deres ambitiøse forretningsstrategi havde på deres daværende brand, hvorfor det blev besluttet, at Clienti sammen med ledergruppen skulle udvikle en kommunikationsplatform, man kunne gå i markedet med.
Navneskiftet fra Aalborg Havn til Port of Aalborg blev en af konsekvenserne, og med den nye platform ”Gate to Great” fik vi sammen skabt en position, som kunne underbygge den udvikling, Port of Aalborg gennemgår i disse år, fra traditionel regional havn til et stort internationalt erhvervsområde og logistikcenter.
”Gate to Great” har vokset sig stort både internt og eksternt og skabt synlighed og fundament for den historie, Port of Aalborg sammen med resten af erhvervslivet og de andre vigtige aktører i regionen skal ud at fortælle; for at stå stærkt i kampen om at tiltrække internationale virksomheder og investorer til landsdelen.
There is a place where horizons are so much wider, and skies are higher - both physically and mentally. A place to inspire vision, experimental thought and provide a space for both people and new ideas.
CEO / Partner