Et fuldt set-up

 

Vi arbejder kontinuerligt og parallelt for både at brande og positionere UCN samt gennemføre taktiske kampagner, såsom promovering af åbent hus-arrangementer. Vores mediestrategi retter sig mod unge mennesker i hele Nordjylland og, i anden række, deres forældre, ved brug af platforme som Facebook, Instagram, Snapchat, Spotify, search, Google display, YouTube, radio og print.

Lenses skaber billig trafik

 

Som en del af mediemixet har vi udviklet Snapchat lenses, der fokuserer på de mange forskellige uddannelsesmuligheder, som Professionshøjskolen UCN tilbyder. Lenses har vist sig at være både billigt og en effektiv medieform for denne målgruppe, og med en sessionsvarighed på over 1 minut interagerer målgruppen aktivt med vores indhold.

Promovering af åbent hus

 

For UCN er det vigtigt at promovere åbent hus, da det er en effektiv måde at tiltrække nye studerende og vise, hvad institutionen kan tilbyde. Derfor er der i markedsføringen lagt vægt på at skabe et koncept, båret af den gule UCN farve, der skal sikre koblingen til åbent hus. Desuden er der lagt vægt på produktion af autentisk indhold, der fremhæver de oplevelser, som tidligere besøgende har haft under åbent hus.

Vil du vide mere?

Mia Gelardi

Client Service Manager