”Vi ved, at langt over 50 pct. af kunderne først er i markedet efter hårde hvidevarer, når de enten er gået i stykker eller er lige ved at gå i stykker. Derudover fik vi indsigter i, hvilke drivers, vores kunder vægter højest, når de skal vælge forhandler af hvidevarer: Pris og kvalitet i produktsortimentet, men også at kunne få kvalificeret rådgivning og god service i butikkerne og online”

 

Iben Stenholm

Director of Group Marketing, Whiteaway Group

Skousens filmunivers handler om de pains, potentielle kunder møder netop i det sekund, de indtræffer. Netop der, hvor en pain opleves og føles uovervindelig stor. Om det er, når vaskemaskinen kalder på hjælp fra mor og far, selvom man er blevet voksen. Eller når opvaskemaskinen strejker dagen efter fest. Eller når køleskabet ikke kan mere – men din appetit pludselig skal kunne ret så meget. Så er gode råd dyre. Men heldigvis har Skousen råd til det rigtige.

Vil du vide mere?

Charlotte Liendgaard Vigh

COO / Partner