Tivoli Friheden i Aarhus tilbyder oplevelser for hele familien og havde i 2018 over 600.000 gæster. Clientis udfordring ligger i at styrke forlystelsesparkens tilstedeværelse på digitale medier og dermed skabe maksimal synlighed for at kunne tiltrække endnu flere gæster fremover.

For at sikre relevans hos målgruppen indsamlede vi data gennem målgruppeanalyser, Tivoli Frihedens website samt tal fra tidligere sæsoner, og ud fra det sammensatte vi en digital mediepakke med intelligent annoncering via sociale medier og Google Ads.

Derudover fik friheden.dk en visuel opstramning, så den i dag fremstår up-to-date med tidens

trends inden for mobil-browsing, og for at skabe en visuel sammenhæng mellem diverse kanaler udarbejdede vi nyt indhold til hjemmesiden i form af stemningsbilleder og dynamiske videoer.

Det nye website har givet Tivoli Frihedens visuelle identitet et markant løft og forbedret brugeroplevelsen via en lettere og mere levende navigation, og gennem skræddersyet annoncering på Facebook, Instagram og Google samt e-mail marketing har forlystelsesparken opnået flere rekordresultater. Herunder en stigning på 25 % i antallet af sæsonkortholdere fra 2017 til 2018. I 2018 blev der ligeledes rekord til Fed Fredag-koncerterne på 169.000 gæster og 55.000 gæster i Halloween-ugen. 

Læs mere
Kunde
Tivoli Friheden
Kontaktperson
Lasse Juhl
Tivoli-Friheden-Case-Stigning-Clienti

Vil du vide mere?

Lasse Juhl

Head of Digital Marketing