Tivoli Friheden
Danmarks 10. største attraktion fylder hvert år parken med flere end 600.000 gæster. Tivoli Friheden stræber efter at skabe unikke rammer for socialt samvær og gode oplevelser.
Og dét hjælper Clienti med at opfylde gennem kreativ og skarp kommunikation fordelt ud over hele sæsonen. Fra Fed Fredags-koncerter over til halloween og jul. Parken tilbyder meget, og derfor kræves der også et stort setup, når der skal sælges, brandes, fortælles og smages på gennem alverdens digitale medier.
”Clienti er vores digitale sidekick. Det har de været over en lang årrække, og vores marketingteam har en fantastisk sparringspartner i hverdagen. Jeg vil tro, at deres svartid er én time over en periode på otte år. En tilgængelighed, der er nødvendig i vores branche.”
Morten Palm
Salgs- og marketingchef
Når man ønsker en stærk tilstedeværelse på Facebook, Instagram, e-mail, website, Snapchat, TikTok, LinkedIn, Google, bannere og YouTube, kræver det en uhørt stor mængde content. Alt sammen på det enkelte medies præmis. Vores content taler altid ind i spor omhandlende branding, salg, Fed Fredag, sæsonkort, Blomsterfestival, Klatreparken, Jul, Halloween eller andre arrangementer, hvorfor vi har stor udskiftning i content for at bibeholde friskhed samt undgå ”træthed” i vores annoncer.
Snapchat
For at skabe hype til bl.a. halloween og Fed Fredags-koncerter benytter vi Snapchats stærkeste våben: Deres lenses. Til halloween benytter flere end 100.000 mennesker disse lenses, hvorefter de bliver delt med venner på platformen. Tal viser også, at modtageren ”leger” med lensen i over 2,5 minut. Det mener vi er godkendt i en tid, hvor brand engagement er svært dalende.
Nederst i vores kommunikationstragt har vi et e-mail marketing setup, der konstant følger op på diverse events i parken, hvornår du har fødselsdag, dine præferencer eller om du har tabt noget i kurven. Flere end 100.000 modtager kommunikation gennem e-mail hver uge. Gamification, lead ads og pop-ups har banet vejen for dette tal.
Erhverv
Normalt er Tivoli Frihedens målgruppe familier, unge, gamle og alle derimellem i primært Østjylland. Vi hjælper dog også parken med at fylde Hermans, melde udsolgt til julefrokoster, sælge VIP-kort til virksomheder etc. Alt dette gøres gennem et lead-fokuseret framework, der aktiverer parkens sælgere.