Kampagnefilm og SoMe

 

Filmen ’vær dig selv’ er vores introduktion til det nye VRS. Den portrætterer kvinder i de sjove, skæve, skøre situationer, vi kender alt for godt fra hverdagen. Filmen blev lanceret på TV2, Youtube og sociale medier.

Intern lancering

 

Det er lige så vigtigt, at Salling Groups egne medarbejdere kan mærke og forstå det nye VRS, som kunderne kan. Der blev derfor udviklet en intern lancering overfor varehuschefer og tekstilmedarbejdere i hele landet. Lanceringen bestod bl.a. af film, brandfolder og event.

Fashion i børnehøjde

 

Til ’vær dig selv’, og det nye look, hører også et nyt, selvstændigt børneunivers. Her er der fokus på basisvarerne og kollektionerne for de mindste - og på at inspirere kvinderne til at tage VRS til sig selv som et mærke for alle i familien.

Altid lav pris

 

Taktik er hjertet i al detailhandel. Også for VRS. Derfor er der i tråd med de øvrige materialer og look blevet udviklet et grafisk koncept, der let genkendeligt understreger, at VRS altid er god kvalitet til en lav pris.

Kvinder med kant

 

Det nye VRS er stadig et tøjmærke med fokus på basisvarer og hverdagsfashion, og du finder det stadig mellem kød og mælk. Men med en tydelig brand position og med en inspirerende holdning til det, som optager os i dag, taler det nu på en mere vedkommende måde til kvinder i alle aldre

Vil du vide mere?

Charlotte Liendgaard Vigh

COO / Partner