VRS er Salling Groups private label tøjmærke og forhandles i føtex og Bilka. Selvom det aldrig har været nemt at sælge tøj mellem mælk, gulerødder og mørbrader, har mange kunder gennem årene købt ind i mærket. Designet er dansk. Kvaliteten er god. Det samme er prisen.
Alligevel oplevede man hos føtex et behov for revitalisering. Hverken kommunikation eller udtryk var blevet opdateret i flere år.
Inspiration, attitude og energi var en mangelvare. Det blev derfor ambitionen at skabe nyt VRS, der bogstaveligt talt var til at mærke.
Det nye, opdaterede VRS henvender sig til kvinder i alle størrelser og aldre. Med budskabet ’vær dig selv’ og i en helt ny fotostil hylder det personlighed, autenticitet og mangfoldighed i en tid, hvor det stadig er nemt at blive presset gennem det samme skønhedsideal.
Kampagnefilm og SoMe
Filmen ’vær dig selv’ er vores introduktion til det nye VRS. Den portrætterer kvinder i de sjove, skæve, skøre situationer, vi kender alt for godt fra hverdagen. Filmen blev lanceret på TV2, Youtube og sociale medier.
Intern lancering
Det er lige så vigtigt, at Salling Groups egne medarbejdere kan mærke og forstå det nye VRS, som kunderne kan. Der blev derfor udviklet en intern lancering overfor varehuschefer og tekstilmedarbejdere i hele landet. Lanceringen bestod bl.a. af film, brandfolder og event.
Fashion i børnehøjde
Til ’vær dig selv’, og det nye look, hører også et nyt, selvstændigt børneunivers. Her er der fokus på basisvarerne og kollektionerne for de mindste - og på at inspirere kvinderne til at tage VRS til sig selv som et mærke for alle i familien.
Altid lav pris
Taktik er hjertet i al detailhandel. Også for VRS. Derfor er der i tråd med de øvrige materialer og look blevet udviklet et grafisk koncept, der let genkendeligt understreger, at VRS altid er god kvalitet til en lav pris.
Kvinder med kant
Det nye VRS er stadig et tøjmærke med fokus på basisvarer og hverdagsfashion, og du finder det stadig mellem kød og mælk. Men med en tydelig brand position og med en inspirerende holdning til det, som optager os i dag, taler det nu på en mere vedkommende måde til kvinder i alle aldre