Induflex, der er en af Danmarks førende virksomheder inden for bearbejdning af plast, kunst-, og naturstoffer, har en klar ambition for fremtiden. De ønsker at indtage markedslederrollen inden for plastløsninger til industrien, og de er allerede godt på vej. Induflex har nemlig gennem årene bevist, at de har potentialet til at sætte sig i førerpositionen på det danske marked, og ligeledes skabe en stærk position internationalt. 

Som et led i at skabe det rette afsæt for vækstplanerne har Induflex indgået et samarbejde med Clienti om at udvikle virksomhedens fremtidige positionering samt det digitale fundament for den fremtidige leadgenerering. Samarbejdet med Clienti blev indgået kort før jul, og der er allerede taget hul på arbejdsopgaverne.  

”Efter en bureaurunde var vi ikke i tvivl om, at Clienti var det rette match. Deres kommercielle tilgang og erfaringer med branding og digital udvikling gav os tryghed i vores beslutningsproces. Sammen med Clienti er vi nu i fuld gang med at definere vores kommunikationsstrategiske position, og der er ligeledes også taget hul på udviklingen af vores kommende website,” udtaler Katrine Knudsen, Marketing Manager i Induflex.  

For yderligere info

Rasmus Risbjerg

CCO / Partner