SAPHE vælger Clienti som nyt bureau.
Trafik og fartalarmen Saphe kom til verden for 3 år siden og er siden solgt i mere end 400.000 eksemplarer i Danmark. Bag opfindelsen står Freddy Sørensen, som på absolut rekordtid har bygget en bundsolid og ambitiøs virksomhed. En virksomhed der i årsregnskab nr. 2 kunne præstere intet mindre end kr. 24,5 mio. i overskud, og som i 2018 blev nomineret til E&Y´s “Entrepreneur of the year”.
“Vi har mange nye opfindelser undervejs, heriblandt en produktnyhed som vi forventer os rigtig meget af, og som vi arbejder hårdt på at få gjort klar til markedslancering”, fortæller Freddy Sørensen og fortsætter “Derudover skal vi også have udnyttet det potentiale, der ligger internationalt for vores trafikalarm SAPHE”.
Udover en opmanding i organisationen blandt andet i form af en eksportchef samt en marketingchef, har SAPHE nu også valgt nyt bureau. SAPHE har indgået samarbejde med Clienti A/S.
“Med de massive produktlanceringer og markedspotentialer vi står overfor, har vi behov for et bureau med strategisk tyngde og erfaring med at integrere vores kommunikation gennem hele værdikæden”, fortsætter Freddy Sørensen.
Hos Clienti er man naturligvis glade for det nye samarbejde.
“En kunde som Saphe passer perfekt til os”, fortæller direktør Anders Bjørnstrup, og fortsætter “Vi kan for alvor få vores kompetencer og erfaring inden for integreret kommunikation i spil. Og med de ambitioner der er hos Saphe vil vi også få stor gavn af vores internationale netværk – ImagePartners.”
Samarbejdet er netop startet, men allerede i fuld gang, da der ligger nogle klare deadlines for en lang række aktiviteter i forbindelse med den store produktnyhed hos Saphe.