Stor butikskæde vælger nyt bureau
Fra den 1/1-2020 vil det være Clienti, der står bag udvikling og produktion af T. Hansens kampagner på TV & radio.
”Vi lærte Clienti at kende, da vi sidste år købte aktiviteterne i Aalborg Fyrværkerifabrik. Her havde Clienti gennem flere år været bureau, og da de kendte både brandet og opgaven godt, tænkte vi, at det var der ingen grund til at lave om på”, udtaler koncernmarketingchef Frank Neumann.
”I løbet af efteråret besluttede vi internt i T. Hansen Gruppen, at vi ville prøve Clienti af på udvikling og produktion af vores 2020 indsats, som vil blive mere taktisk og indeholde en række nye tiltag fra T. Hansen Gruppen. Clienti kom med et oplæg, som passede til vores forventninger, og derfor besluttede vi at flytte opgaven over til Clienti fra årsskiftet”, slutter Frank Neumann.
Hos Clienti glæder man sig naturligvis til samarbejdet. Direktør og kundeansvarlig Anders Bjørnstrup udtaler: ”T. Hansen er jo et meget kendt brand, og en kunde, vi altid gerne har villet samarbejde med; så derfor ser vi frem til opgaven. Og vi er allerede i fuld gang, da de første leverancer skal være klar inden jul. Samtidig er det en ambitiøs kunde, så vi glæder os til at udfordre dem samt selv at blive udfordret, og i fællesskab skabe fremgang”.
Omfanget af det nye samarbejde er stadigvæk ved at blive klarlagt, og derfor er det for tidligt at sige, om det vil kræve flere medarbejdere hos Clienti. ”Vi har haft et meget travlt efterår, og startet samarbejde op med en række forskellige kunder. Så vi er meget bevidste om, at vi skal have ressourcer nok til både at servicere og udvikle”, udtaler Anders Bjørnstrup.